Nawoord

Pagina uit de Bijenkorf van december 2017

Wat in 1914 begon als een onbeduidende service-afdeling groeide in de loop der tijd uit tot de mooiste Beauty World van Nederland. De cosmetica-afdeling heeft op het gebied van innovatie, het binnenhalen van bestaande en de ontwikkeling van nieuwe eigen merken, altijd voorop gelopen. Dat gold ook voor de merkenstrategie, de upgrading naar exclusiviteit en niet te vergeten wat betreft advies en service.


Wat in 1914 begon als een onbeduidende service-afdeling groeide in de loop der tijd uit tot de mooiste Beauty World van Nederland.

De bijdrage van de cosmetica-afdeling aan het imago van de Bijenkorf staat buiten kijf en de uitzonderlijke rol die de afdeling tijdens de feestdagen en spraakmakende evenementen vervult, valt door de concurrentie niet te evenaren. Sinds 2015 zijn er de blogs met wijze adviezen van bloggers en visagisten en kan de klant profiteren van uitstekende tips om haar schoonheid te versterken.

Dit allernieuwste communicatie-medium komt de Bijenkorf zeer goed van pas.

Met trots mag de Beauty World zich het boegbeeld van de Bijenkorf noemen.


Pagina met geurenmerken in de Bijenkorf, december 2017.

Chanel reclame in de Bijenkorf van december 2017.