Huisstijl 2018

Beurszijde van de Bijenkorf Amsterdam, 2018.

De Bijenkorf heeft in 2018 zijn huisstijl aangepast om verrassend, inspirerend en creatief als warenhuis te blijven, dit in verband met de toegenomen complexiteit van de media. De Bijenkorf creƫert continu de meest prachtige fotografie voor haar campagnes en daarmee plaatsen ze beelden zo prominent mogelijk en wordt de tekst beperkt gehouden. De voice van de Bijenkorf

is altijd persoonlijk, stijlvol en verrassend. Het kleurenpalet in alle uitingen blijft beperkt tot geel, zwart, zilver en goud.

De Bijenkorf is het meest verrassende, inspirerende en creatieve warenhuis van Nederland, waar iedereen bijzonder is.

Pagina uit het Huisstijlhandboek voor gebruik themacampagnes


De basis regels toepassing van de huisstijlregels, 2018.

Prijsvoordeel heet voortaan 'verrassend voordeel' aldus het huisstijlboekje van 2018.