Drie Dwaze Dagen

De DDD aanbieding in de DDD catalogus, oktober 2000.

Vanaf 27 september 1984 startte de Bijenkorf zijn meest spraakmakende verkoopfeest, de Drie Dwaze Dagen. Ook de cosmetica zou zich daarvoor inzetten, maar het was de vraag of alle merken wilden meewerken. In die tijd had de Bijenkorf al zo'n vijftig verschillende merken in geuren, huid- en haarverzorgingsproducten en decoratieve cosmetica voor mannen en vrouwen. Met slechts één uitzondering waren alle merken bereid met aanbiedingen te komen. De opvallendste daarvan waren de geuren in flacons van 240 ml voor de prijs van die van 30 ml heel bijzonder waren, cadeautasjes van de prestige merken met drie tot zeven producten erin voor € 16,00, en niet te vergeten de speciale aanbiedingen van de eigen merken Silverline en B’Box. Het succes was overweldigend: de omzet van de drie dagen bedroeg maar liefst zeven procent van de totale jaaromzet!


De opvallendste aanbiedingen tijdens de DDD waren de geuren in flacons van 240 ml voor de prijs van die van 30 ml, ook heel bijzonder waren, cadeautasjes van de prestige merken met drie tot zeven producten erin voor € 16,00

De DDD aanbieding in DDD catalogus, oktober 2001

De foto van de DDD aanbieding komt uit de ddd catalogus van oktober 2000